Zarząd STOWARZYSZENIA LGD „Perły Czarnej Nidy” ogłasza konkurs na stanowisko:
Pracownik Biura LGD – Koordynator projektów
Wymagania niezbędne wobec kandydata
- wykształcenie wyższe, preferowane specjalności: finanse i rachunkowość, ekonomia, zarządzanie i marketing, samorząd i administracja;
- znajomość odpowiednich przepisów prawa (np.: ustawy o fundacjach, ustawy o stowarzyszeniach, ustawy o pożytku publicznym i wolontariacie) oraz programów i funduszy pomocowych Unii Europejskiej (w szczególności Program Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2007 -2013)
- znajomość metod i technik zarządzania projektami;
- staż pracy min. rok na podobnym stanowisku lub dwa lata pracy na stanowisku asystenta koordynatora projektów albo równorzędnym,
- gotowość do ponoszenia odpowiedzialności za powierzone projekty i zadania,
- nastawienie prospołeczne,
- rozwinięte kompetencje interpersonalne,
- odporność na stres,
- asertywność,
- kreatywność,
- otwartość na zmiany,
- wytrwałość i odpowiedzialność, inteligencja emocjonalna,
- umiejętność podejmowania kluczowych decyzji dla projektu i rozwiązywania problemów, rozwiązywania konfliktów, zarządzania w sytuacji zmian i kryzysów, działania pod wpływem stresu i pod presją czasu,
- pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystania z praw publicznych;
- biegła obsługa Internetu;
- znajomość obsługi pakietu MS Office, w szczególności Excel i Word,
- umiejętności pracy w zespole,
- samodzielności i dobrej organizacji pracy,
- możliwość wykazania się pozyskanymi środkami finansowymi na realizowane projekty, inwestycje,
- co najmniej rok doświadczenia w działalności społecznej, wolontarystycznej,
- ukierunkowanie na sukces oraz realizację powierzonych zadań,
- sumienność – terminowość,
- umiejętność strategicznego myślenia i działania, zdolność analizowania sytuacji, dostrzegania relacji, porównywania danych i wyciągania wniosków, współpracy w zespole, negocjacyjne, wpływania na innych, efektywnego organizowania pracy własnej, dobra znajomość języka jednego z krajów UE, bardzo dobra znajomość obsługi komputera.
- mile widziane prawo jazdy kat. B;
- mile widziana znajomości języka angielskiego na poziomie komunikatywnym
Zadania:
Realizacja celów i zadań określonych przez Zarząd, a w szczególności:1. Opracowywanie wniosków grantowych;
2. Zarządzanie powierzonymi projektami realizowanymi przez Stowarzyszenie;
3. Przygotowywanie sprawozdań merytorycznych i finansowych z powierzonych projektów;4. Sprawną realizację powierzonych projektów;
5. Pozyskiwanie środków finansowych na realizację przygotowywanych projektów;
6. Prawidłowe rozliczenie powierzonych projektów;
7. Wykonywanie uchwał Walnego Zebrania Członków i Zarządu Stowarzyszenia;
8. Realizacja zadań określonych przez Zarząd;
9. Prowadzenie bieżących spraw Stowarzyszenia;
10. Gromadzenie i udostępnianie informacji z zakresu działalności Stowarzyszenia;
11. Wydawanie wewnętrznych materiałów informacyjnych i problemowych;
12. opracowywanie projektów zmian w statucie i regulaminach organizacyjnych;
13. Obsługa Zarządu;
14. Sporządzanie syntetycznych protokołów z zebrań Zarządu;
15. Opracowywanie planów pracy;
16. Prowadzenie korespondencji;
17. Udział w różnego rodzaju naradach, sympozjach, szkoleniach, uroczystościach związanych z działalnością Stowarzyszenia;
18. Utrzymywanie stałego kontaktu z członkami Stowarzyszenia;
19. Prowadzenie dokumentacji Stowarzyszenia;
20. Pomoc w przygotowaniu wniosków o dofinansowanie w ramach programu LEADER;
21. weryfikacja wniosków w ramach programu LEADER;
22. Obsługa Zarządu i Rady, prowadzenie ewidencji uchwał Zarządu i Rady, zbieranie informacji o dostępnych środkach pomocowych, przygotowanie dokumentacji członkom Rady.
Warunki zatrudnienia:
- umowa o pracę;
- wymiar czasu pracy – pełen etat;
Kandydat zobowiązany jest złożyć:
- list motywacyjny;
- życiorys – curriculum vitae;
- kserokopie dokumentów potwierdzających wykształcenie;
- kserokopie zaświadczeń o ukończonych kursach, szkoleniach;
- dokumenty poświadczające staż pracy;
- oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych dla potrzeb procesu rekrutacji w Lokalnej Grupie Działania „Perły Czarnej Nidy” zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997r. o ochronie danych osobowych
Etapy konkursu:
- Złożenie dokumentów przez Kandydatów;
- Selekcja złożonych ofert pod względem spełniania wymagań niezbędnych dla kandydata;
- Rozmowa kwalifikacyjna;
- Ogłoszenie wyników;
Miejsce Pracy
Gmina Morawica
Biuro Lokalnej Grupy Działania
„Perły Czarnej Nidy”
ul. Kielecka 38
26-026 Morawica(w budynku Urzędu Gminy w Morawicy)
Określenie terminu i miejsca składania dokumentów:
Wymagane dokumenty aplikacyjne można składać osobiście w siedzibie LGD,
w godzinach 8.00 – 15.00 lub pocztą (decyduje data wpływu do biura) na podany adres:
Biuro Lokalnej Grupy Działania „Perły Czarnej Nidy”
ul. Kielecka 38
26-026 Morawica
w terminie do dnia 26 października 2009r.
Informacja pod numerem tel. 041 311 46 92 w. 238 – Marcin Dziewięcki – prezes LGD.